Dodaj ogłoszenie

CenyRolnicze
28.02.2020 MATIF: pszenica kons. MAR20 - 187,50 (- 2,09%), kukurydza MAR20 - 165,50 (- 1,19%), rzepak MAJ20 - 380,25 (- 1,81%) [euro/tona] +++ +++ +++ 28.02.2020 12:29 DRÓB, cena tuszki w hurcie: 4,70 - 5,60 zł/kg, średnia: 5,20 zł/kg (na podstawie informacji z 15 ubojni) +++ +++ +++

Lidl wspólnie z ekologami będzie zachęcał do ograniczania konsumpcji mięsa

Redakcja
lidl, vege, ceny rolnicze

- WWF Polska i Lidl Polska łączą wspólne wartości. Firmie, podobnie jak Fundacji WWF, zależy na tym, żeby produkcja i konsumpcja były możliwie jak najbardziej zrównoważone, a więc jak najmniej szkodliwe dla środowiska naturalnego – czytamy w komunikacie organizacji ekologicznej.

 

- Zmiana klimatu to jeden z najważniejszych problemów współczesnego świata. Dlatego w Lidl Polska wdrożyliśmy strategię klimatyczną oraz od lat podejmujemy proekologiczne działania. Głęboko wierzymy, że dzięki naszej wspólnej akcji, klienci dowiedzą się, jak duży wpływ na Ziemię ma rodzaj spożywanych przez nas posiłków. Zachęcamy wszystkich do dołączenia do kampanii edukacyjnej i spróbowania diety, która jest dobra dla zdrowia oraz przyszłości naszej planety – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.  

 

Lidl Polska to popularna sieć handlowa, która w Polsce posiada obecnie 800 sklepów. - Dzięki temu nasza wspólna kampania edukacyjna „Dieta przyjazna planecie” dotrze do milionów odbiorców, a to ma szansę przełożyć się na realną zmianę na lepsze dla przyrody – czytamy w komunikacie prasowym.

 

Miesiąc vege w Lidlu

 

Dzięki współpracy z Lidl Polska WWF tworzy też program edukacyjny dla szkół podstawowych „Dieta przyjazna planecie”. - Rozpoczynamy pilotaż, do którego wytypujemy 12 szkół dysponujących , które dysponują własną kuchnią. Test rozpoczniemy w szkołach z trzech różnych województw. Bezpośrednią pracę z nauczycielami i uczniami przeprowadzą edukatorzy WWF, przeszkoleni specjalnie pod kątem tego programu. Szkolenie dla intendentów przeprowadzi natomiast specjalista w zakresie żywienia – informują inicjatorzy akcji.

 

Lidl promuje również dietę roślinna na swoich półkach sklepowych. - Lidl Polska, wychodząc naprzeciw potrzeb coraz większej grupy konsumentów, stale poszerza  ofertę o produkty przeznaczone dla wegan, wegetarian oraz fleksitarian. Z myślą o nich, sieć zaprasza do wzięcia udziału w miesiącu wege i skorzystania z najnowszej oferty! – czytamy w komunikacie sieci handlowej, która swoim klientom proponuje takie „rarytasy" jak: burgery roślinne, pączek wegański czy zapiekankę wegańska a la bolognese. Wszystko to oczywiście w promocyjnej cenie…

 

Loading comments...
Wiadomość z kategorii: