Informowaliśmy niejednokrotnie, że składanie wniosków do ARiMR odbywa się od tego roku elektronicznie. Nowa forma składania wniosków rodzi wśród beneficjentów wiele pytań. Dziś, odpowiedzmy sobie na pytanie, czy jeśli rolnik po zalogowaniu do aplikacji w kampanii 2018 wejdzie na zły tryb: uproszczony czy pełny, to aplikacja przekieruje go sama na właściwy?
Po zalogowaniu rolnika do aplikacji eWniosekPlus, aplikacja na podstawie danych z kampanii 2017 „sama” przekieruje rolnika do trybu uproszczonego bądź pełnego.
W sytuacji kiedy beneficjent zostanie przez aplikację skierowany do trybu uproszczonego wypełniania wniosku będzie miał możliwość przejścia do trybu pełnego, w celu modyfikacji spersonalizowanych danych. Po przejściu do trybu pełnego będzie można powrócić do trybu uproszczonego tylko poprzez usunięcie wniosku roboczego.
Rolnicy, którzy po raz pierwszy będą ubiegali się o przyznanie płatności w kampanii 2018 zostaną przekierowani przez aplikacje po zalogowaniu do trybu pełnego.
Źródło: ARiMR